守望相助健康義工培訓課程2023:如願終生 活動回顧(二月份)

Loading the player...

守望相助健康義工培訓課程2023:如願終生話咁快就已經去到尾聲啦!
不如就趁呢個機會同大家回顧返我哋今年嘅活動啦!

首先,我哋二月份有一個啟動禮,我哋亦都好榮幸能夠邀請到一眾嘉賓為參與我哋課程啟動禮儀式。

仲邀請到梁萬福醫生同我哋進行一個專題講座以及車錫英教授同何錦儀女士為我哋進行一個公開論壇。
一眾義工朋友真係獲益良多呀!

大家不妨睇吓以下嘅片段,睇吓見唔見到自己嘅面孔啦!

如對活動有任何垂詢可透過以下方式與我們的職員聯絡。

電話:39708793

電郵:hhw@hkmu.edu.hk

網站:http://hhw.hkmu.edu.hk/

Facebook: https://www.facebook.com/hkmuhomehealthwatch

Instagram: https://www.instagram.com/hkmuhomehealthwatch/

***此活動只限團體或機構之義工或會員參加,恕不接受個人名義報名。***